Съвети от ‘’Гениалният маркетинг’’ на Питър Фиск

1. Балансирайте постигането на резултати днес с необходимостта да се създава бъдещето чрез вникване в това, което наистина има значение за клиентите. 2. Създавайте силни търговски марки, които привличат вниманието на хората и ги вдъхновяват. 3. Иновирайте продуктите, пазарите и бизнес моделите по-радикално чрез използването на технологията и дизайна по творчески и необичаен начин. 4.…

Факти от ‘’Гениалният маркетинг’’ на Питър Фиск

1. Хората са различни – децата например могат обикновено да правят по 5,4 неща наведнъж, докато възрастните – едва 1,7 (а мъжете даже по-малко). 2. Решенията за извършаване на покупка се вземат за миг – решението за това коя марка да купи се взема средно за 2,6 секунди. 3. Продуктите биват бързо имитирани и бързо…

Серджо Зийман – човекът, който върна пенливостта на Coca-Cola

„Да продаваш повече неща, на повече хора, по-често, за повече пари и по-ефективно“ определя маркетинг успех за Серджо Зийман – човекът, който върна пенливостта на богатството на Coca-Cola, основа прочута фирма за маркетингова стратегия, и е автор на четири книги, в това число две международни бестселъри. А-а да, обявен е и за един от тримата…

Александър Маккуин

Алекзандър Маккуин е роден на 17 март 1969 г., в Люишам, Лондон. Той става водещ дизайнер на Louis Vuitton, модна линия собственост на Givenchy и през 2004 г. пуска собствена мъжка линия. Печели четири пъти наградата Британски Моден Дизайнер на годината присъждана от Британския моден съвет и е обявен за Командор на Ордена на Британската…

“СМИСЪЛА НА РЕКЛАМАТА Е ДА ПРОДАВА“

Серджо Зийман е мексикански рекламист и маркетолог. Той е председател и основател на Zyman Group, бивш маркетинг директор на Coca-Cola Company и Pepsi Co.. Роден е на 30 юли 1945 г. в Мексико. Благодарение на над 30-годишния си опит, Зийман създава и развива революционни принципи, които доказват успеваемостта на планираните маркетингови стратегии чрез постигането на положителни…